Sova??

Man kanske ska gå och lägga sig snart, klockan är ju ändå ganska mycket nu och även om det är lördag imorgon kan det vara trevligt att få sova länge men ändå inte gå upp kl 18:00 nästa dag, haha. Problemet är bara att jag inte är så trött med tanke på att jag sov en stund nu i kväll. Mellan kvart i fem till kvart över sju ungefär. Bra om man kommer upp när det fortfarande är ljust. Detta hade jag tänkt att försöka hinna med imorgon:
  • Koppelträna valpen som hon fortfarande går under. Tror att jag har bestämt namn men måste checka av med husse också innan jag börjar kalla henne för det.
  • Träna lite borstning.
  • Borsta Juni.
  • Leka med valparna.
  • Plugga lite samhällskunskap.
  • BLOGGA!!
Hahaha jag det är det jag iaf vill försöka hinna med.

Kram på er och sov gott..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0