Nej har inte hoppat av skolan

Fick en kommentar där jag fick frågan om jag hade hoppat av skolan, och det har jag inte. Som ni kan läsa i ett par tidigare inlägg har jag varit sjuk under lite över två veckors tid. Är fortfarande lite krasslig men det börjar bli bättre. Så hoppat av skolan har jag inte gjort. Skulle inte falla mig in..
För er som är intresserade har jag haft dessa symtom:

♥ Hostat mycket och även hostat blod.
♥ Varit väldigt snorig.
♥ Haft ont i kroppen, leder osv.
♥ Haft feber.
♥ Osv, Osv, Osv..

Är som sagt fortfarande lite dålig men nu orkar jag iaf plugga lite och göra de uppgifter jag fått av mina lärare. På Torsdag ska jag åka in till skolan och sen får vi se hur många lektioner jag orkar gå på. Så länge det känns okej och att  jag kan hänga med på lektionerna kommer jag ju vara kvar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0