Gäsp

Nu börjar jag bli riktigt trött men jag vet inte om jag vill gå och lägga mig än. Vet inte om jag vill se Arkiv X sen om ungefär en timme.

Jag är fortfarande sjuk och det känns ju inget vidare. Har varit i skolan två dagar och sedan blev man sjuk. Som tur är har jag åtminstånde varit ganska pigg, eller ja tillräckligt pigg för att kunna plugga lite iaf. Det känns ju bra iaf att jag har kunnat göra lite hemma, kunna göra de uppgifter jag fått från lärare nu och lite gammalt.

Nu ska jag iaf ta det lite lungt framför TV:n så detta blir det sista inlägget för inatt. Tror  jag iaf.. Men som ni vet kommer det fler inlägg imorgon och jag ska försöka uppdatera bättre och oftare i morgon.

Kan berätta lite snabbt vad som kommer hända imorgon.

  • Badning av valparna. Foton kommer att tas och publiceras..
  • Försäljning av valp.
  • Lite myspys osv med valparna.
  • Kanske något inlägg om hälsa eller skönhet.
Ja titta in imorgon så får ni ju se helt enkelt..

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0