Dagens händelser

Sorry att jag inte har bloggat idag men jag har haft fullt upp, eller jag nästa iaf.

♥ Jag vaknade ganska sent, vid ett eller två ungefär. Då blev det att ge valparna mat och leka lite med dem.

♥ Sen kom mamma hem från jobbet och då åkte vi till Pia och fikade.. Då var väl kl sex ungefär.

♥ Efter fikat och allt prat ville Jonathan och Leo att jag skulle leka med dem, vi lekte med lego och tränade lite stavning.

♥ Åkte därifrån vid halv tio ungefär.

♥ Martin kom och va med mig en stund.

♥ Och just nu ligger jag i sängen och tittar på Jordan Rättsläkare. Efter det ska jag nog gå och lägga mig.

Imorgon ska jag till tandläkaren vid halv tio så imorgon blir det att gå upp ganska tidigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0