Träffade en gammal vän i affären idag

Träffade en gammal vän i affären idag. Adam heter han och jag har inte sett honom på ett bra tag. Trodde han inte var kvar här i stan, men det var han. Iaf Adam är min brors kompis fast dem är inte så mycket med varandra längre. Han och jag blev iaf änner genom min bror. Han är hur snäll som helst. Han berättade att han var klar med skolan till sommaren och att han hade sökt några jobb i Stockholm, hoppas han får ett. Och hoppas det går bra för honom nu den sista tiden i skolan. När jag träffade honom var han på väg till en födelsedagsfest hos en kompis. Han hade klätt upp sig och allt, hade kostym på sig. Stiligt. Iaf en trevlig kille, hoppas jag ser honom snart igen.. Mycket att prata om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0