The whorst day ever?

Nej kanske inte den värsta dagen någonsin men denna dag är ialla fall inget vidare. Det är ju bilträff ikväll i Norrköping och jag vill dit. Min pojkvän ska dit med sina kompisar och då skulle ju han kunna fråga dem om inte dem kan hämta mig i Linköping, men det antar jag att dem inte kommer det. Jag tycker det är jävligt svinigt i så fall eftersom min kille ska hämta dem när dem druckit och dem ska alltid åka bil med oss. Herregud dags att göra något tillbaka. Det är inte så att jag så gärna vill vara med dem utan jag vill bara träffa min kille och såkanske jag skulle träffa Emelie där inne. Hans vänner tycker jag verkligen inte om, såna jävla idioter. Jim är väl helt okej ibland och Pinke känner jag inte så kan inte säga något illa om honom men den där jävla Lollo är helt dum i huvudet. Hon är ihop med Jim och han gör allt hon säger, snacka om toffel. I alla fall ena stunden står hon och blänger på en och i andra stunden ska hon vara så jävla len i käften, gillar verkligen inte sånt. Det är bara ett bevis på falskhet. Hoppas han ordnar det här med bilträffen nnu annars kommer jag bli så jävla besviken och jag tänker verkligen säga till honom att inte köra runt på dem något mer. Tjänster och gentjänster vet ni, något man ska vara rädd om.  Tro inte att jag är en sån människa som sitter och snackar skit om allt och alla, för det gör jag inte. Jag säger bara vad jag tycker och anledningen till att jag skriver detta på bloggen är för att jag behöver skriva av mig. Vill inte gå och bära på det här hela dagen. Vill inte vara arg hela dagen.  Skriver hur det blev sen.
Puss puss<3








Kommentarer
Postat av: Emelie

Gad! ledsen jag blir när jag läser om sån där! min kväll vart lyckad iaf till 23.00, sen kom lulle och var ledsen o blev en riktig gråtnatt för min del :( men vi kan ju snacka imorrn :) puss puss<333

2009-05-03 @ 14:00:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0