Tema: Killar

Killar kan vara hur konstiga som helst. Men dem är även så himla underbara. Man kan helt enkelt inte leva med dem men man kan inte heller leva utan dem. Kom ihåg att detta inte gäller alla killar. Anledningen till att jag valde detta tema idag är för att min kompis berättade en sak idag. Hon har träffat en kille och dem har haft det väldigt mysigt tillsammans ett tag nu och nu svarar han inte ens i telefon. Det är sjukt. Om man inte är intresserad kan man inte bara säga det då?? Eller måste man bli sårad och dissad?? Jag menar är det okej?? Varför inte bara ge rak, ärliga svar?? Tror inte att jag är någon sur, hårig klimakterie fitta som hatar män för det är jag inte. Jag förstår bara inte varför vissa killar inte bara kan vara raka och bara säga vad dem tycker och vad dem vill. Tror dem att dem ska såra oss om dem säger nått eller?? I så fall vet dem inte hur sårade vi kan bli om dem bara dissar en, då tror vi ju bara att vi har gjort nått fel.. Visst det är okej om killen bara vill ha sex och kanske inte vill ha ett förhållande vid tillfället men då får man ju prata om det innan man bestämmer sig för att göra det första gången. Tjejen måste ju vet det också så hon inte börjar tro en massa saker och förväntar sig att han ska höra av sig och så.



Tänkte avslöja min smak på killar.
Min typ av killar är gärna vältränade och självklart ska dem ha tatueringar. Vet inte varför jag tycker tatueringar är så sexiga, jag bara gör det. Finns inget snyggare. Hårfärg spelar ingen större roll så länge dem inte har superblont hår. Gillar killar som har lite brun aktig hårfärg. Ögonfärg spelar heller ingen roll.
Ett exempel på en het kille med snygg tatuering här under:


Jag smälter så snyggt. Vältränad plus tatueringar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0