Tema: Den äldre generationen

Dagens tema är då den äldre generationen. Ibland förstår jag mig inte på gamla människor, det verkar som dem bara ser ner på oss yngre och tror att vi bara ställer till med otyg. Men det dem inte har tänkt på är hur dem var i våran ålder, hur mycket bus dem gjorde och gissa vad dem som var gamla då såg ner på dem. Jag hatar verkligen gamla människor som skyller allt på oss unga. Tro mig inte fel, jag har inget emot gamlingar. Många av dem är väldigt gulliga och hur snälla och trevliga som helst. Tycker bara att dem som ser ner på oss kanske ska tänka lite på vad dem har gjort och skyller på oss. Ibland verkar det som om dem tror att vi är kriminella, är vi det, nej. Har vi gjort dem nåt, nej. Visst det finns undantag, vissa jävlas ju med gamla människor men alla gör ju faktiskt inte det. Det kan jag iaf tycka är värt för dem att tänka på. Döm inte alla efter någras handlingar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0