Snart kommer jag mina älskade skor.. Håll ut

Står just nu vid datorn i skolan. Ska snart titta på film med klassen, nån film om hundar antagligen. Vill egentligen bara sluta nu. Hoppas på att få sluta efter filmen. Jag och Emelie ska ner till stan sen och köpa mina älsklingar (ett par jättesöta skor). Lägger ut en bild på dem när jag har köpt dem. Sen får jag se om jag orkar leta kläder, antagligen inte men man vet ju aldrig man vet ju aldrig om man hittar något. Men eftersom vi kommer att sluta så sent blir det nog inte så. Hoppas att filmen är bra annars kommer jag att dö. Orkar inte mer skola nu, vill bara hem och sova igen. Vaknade klarvaken klockan sex i morse. Det var inte så kul med tanke på att man hade sovmorgon och kunde sova till klockan sju.Behöver ju min sömn. Anledningen till att jag vaknade var för att det snurrade lite tankar i huvudet. Inte så roligt men men. Bättre att ta itu med dem direkt, antar jag. Nej nu börjar jag så nu slipper ni läsa min beskymmer.. Tur för er!!
Puss på er mina sötnosar, skriver mer sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0