Snart bär det av till Karlstad..

Snart bär det av till Karlstad, ska ju hämta min hund Flora som har varit hos Zack och parats. Nu får vi verkligen hoppas på att det blir valpar också, om det blir det födds dem i början av juli.. Spännande!! Jag kommer väl antagligen hitta en i den kullen också som jag vill spara men jag vet inte om jag verkligen ska det, jag har ju redan tre hundar. Man kan ju inte ha hur många som helst. Iaf det ska bli roligt att se min lilla Flora igen..

Skriver mer när jag kommer hem, lägger också ut en bild på Flora..

Puss<3

Kommentarer
Postat av: Ävelicious

nje tyvärr men var nära :P he

2009-05-10 @ 21:38:43
URL: http://evehedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0