Sista arbetsdagen!

Idag är det den sista arbetsdagen för min del. Dem jag har arbetat hos kommer hem från värmland ikväll, hoppas dem har haft det roligt. Snart blir det dags för mig att göra i ordning lite, duscha lite och sen packa ihop mina grejer. Efter det ska jag väl äta lite mat och ta en kopp kaffe. Tror jag även ska leka och kela lite med hundarna innan jag ska dra mig hemåt. Ringde min pappa förut också och frågade honom om han kunde ringa och beställa tid för piercingen i morgon, och det kunde han. Jag skulle ringa tillbaka till honom i morgon bitti och ge honom nummret och så. Nej nu är det dags för mig att sätta igång.
Skriver mer ikväll när jag är hemma..
Puss<3

Vad ska du göra idag???


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0