På bussen....

Sitter  just nu på bussen på väg in till Linköping. Därifrån ska jag sedan ta pendeln in till Norrköping och sedan ta spårvagnen vidare till skolan. Så ser mina resor ut dag in och dag ut. Mycket tid till ens tankar kan jag säga, ibland lite för mycket kanske.. I alla fall  så är det inte så där jätteroligt att pendla men det är så det är. När jag kommer i till Linköping ska jag i alla fall köpa cola eftersom vi har en så lång dag idag. Det kan vara skönt att dricka något som piggar upp lite då. Hoppas Emelie har bakat också, då kan vi ha det lite mysigt i solen (om det blir någon) , annars får man väl sitta inne i djurhuset istället. Måste även göra klart guideningen som vi ska ha på fredag, hoppas troppan har svarat på mailet jag skickade igår...

Pusss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0