Nu har jag både bakat och lagat mat

Berättade förut att jag bakade muffins, vaniljmuffins. För en stund sen lagade jag även lite mat, det blev ugnstekt torsk med grädde och dill. Till det blev det potatis, Mums!! idag har jag även städat lite samt solat. Alltid lika härligt att sola, tror jag lider av tanorexi haha. Nej så illa är det nog inte, men däremot tycker jag det är väldigt snyggt att var brun. Nu ska jag snart gå och lägga mig. Har sovmorgon i morgon, fan vad skönt!! Blir att sova till klockan 7 ungefär. sitter i soffan och tittar på nån debatt nu på TV4 där det är nån tjej som har låtsas vara psykisktsjuk. Det var tydligen nått projekt hon har gjort. Det hade något med konstfacket att göra. Fattar verkligen inte någonting om det, man kan ju faktiskt börja undra om hon spelade sjuk eller om hon verkligen är det. I vilket fall som helst så fattar jag inte varför man skulle göra så.. Nu måste jag gå och lägga mig!!
Puss<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0