När man har tråkigt på lektionen kan allting hända











När man har tråkigt på lektionen och vill göra något medans man lyssnar på vad läraren säger kan allting hända.I tisdags hände det här. Om vi inte kladdar på papper kan det bli som det har blivit på andra lektioner att jag sitter och ritar på Emelies armar. Jag kanske har valt fel linje, jag kanske skulle blivit tatuerare. Vad tror du?? Nej jag bara skoja jag ritar inte tillräckligt bra för det. Jag har iaf bestämt vad min första tatuering kommer att vara. Det ska vara konturerna av en fjäril på foten. Funderar på om jag ska önska mig det i 18 års present eller om jag vill göra den tidigare, får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0