Jag har tråkigt

Till och med jag kan ha tråkigt ibland. Vet inte riktigt vad jag vill göra idag. Vet inte om jag vill vara i stan eller om jag vill åka ut till mamma på landet. Tror jag kanske stannar i stan idag och sen åker hem till mamma i morgon. På söndag skulle jag tydligen på 88 års kalas vilket jag absolut inte har lust med. Massa gnabb och tjat, nej det klarar jag inte av. Dör av tråk. Vad ska du göra idag?? Har en del att prata med min mamma om också. Pappa med för den delen. Sitter för tillfället och tittar på Ellen DeGeneres show, inte så jättekul, lite av ett tant program. Hon kan väl vara lite rolig ibland men inte nått som man sätter sig och tittar på helt frivilligt. Tråk, tråk, tråk. Martin kommer väl hem snart. Om han ska vara med nån idag kanske jag kan be min bror som fick körkort i onsdags att hämta mig. Jag även så jävla sugen på chocklad. Funderar på om jag gå ner till solariet och sola lite. Får se vad som händer idag, märker att jag bara svamlar just nu..
Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0