Jag behöver eran hjälp!

Just det ni läser rätt, jag behöver eran hjälp. Det är så här att jag och Emelie ska göra ett arbete ihop och det ska handla om pälsindustrin. Jag kom på idén om att skriva ett inlägg här på bloggen och be er skriva kommentarer om vad ni tycker om pälsindustrin. Om ni är för eller emot och i så fall varför. Om ni har några åsikter så skriv gärna dem till mig. Alla debatter och disskutioner som finns på internet är ganska gamla och kanske stämmer inte riktigt överrens med dagens åsikter. Det skulle ju trots allt vara roligare att få åsikter från folk som är yngre och att man har gjort denna undersökning själv.. Så snälla skriv en kommentar och berätta vad ni tycker, sjävlklart så får ni vara anonyma om ni vill.
Tack på förhand!
Puss

P.s
Detta arbete ska vara klart om bara några veckor så jag eller vi behöver era åsikter ganska snart
D.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0