Hellu my darlings

Hellu my darlings!!
Sitter just nu i soffan och tittar på Ballar av stål. Ska nog lägga mig i sängen och plugga lite till provet i morgon. Har varit på Linköpings universitetssjukhus idag med Martin och Fanny och hälsade på Stoffe som har blivit lite sjuk. Han hade fått ett virus på balansnerven så han var väldigt hängig. Tycker inte om att hälsa på människor som ligger på sjukhus och är sjuka, jag blir deprimerad, mår dåligt och tycker så synd om dem. Visst dem blir ju ofta bättre men ändå. I morgon efter skolan ska jag och Emelie åka ner till Studio 316L och pierca min lilla navel. Skriver mer om det imorgon, nu ska jag i alla fall börja plugga lite...

Puss<3

Skriv gärna om det har hänt något roligt hos dig idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0