Hej!

Tänkte bara säga att jag lever. Förlåt för att jag knappt har bloggat den senaste dagarna, men jag har fått sjukdomen bloggtorka. Vet inte vad jag ska skriva om, har saker jag skulle kunna skriva men det är lite för personligt och vill inte skriva det just för tillfället. Så kan det ju dock vara ibland. Får se om jag kommer på något att skriva om ikväll sen. Just nu sitter jag i skolans datasal, vill spara mitt batteri på datorn så jag har något att göra på vägen hem sen. Ikväll skulle jag kunna skriva om gårdagens händelser. Vi var i stockholm på UF-mässa. Vill ni läsa om det?? Idag är humöret ganska bra, lite trött och så bara. Ska gå och sola sen i eftermiddag har jag bestämt. Nu vid halv ett ska jag ha Småföretagande A. Ganska roligt, har en bra lärare i det ämnet som skojar till lektionerna lite. Livet blir ju lite roligare när man har roligt..


Hörs sen!!


Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0