Gårdagens bilträff

Igår var jag på bilträff i Mantorp och jag vet vad ni tänker bilträff i den hålan. Ja så var det iaf. När vi kom dit var det ganska mycket bilar där, gick in till CityGross och köpte lite cola inför kvällen och sen gick vi runt och tittade på bilarna. Efter ett tag var det några bilar som gjorde lite dounuts men efter ett tag vid kl 22:30 ungefär kom snuten. Dem åkte upp till stället dem hade lekt på och sen stod dem där nästan hela kvällen. Polisbilen som stod på övre delen av parkeringen lät folket som stod där titta i bilen och visade massa grejor t ex blåljusen och så vidare. Den andra polisbilen hade fartkontroll ut mot vägen och dem lyckades väl sätta dit en bil som hade lekt lite. I vilket fall som helst åkte vi tillbaka mot stan vid kl 00:20 och då åkte vi in till Vadstena. En volvo hade innan vi åkte från Mantorp precis blåst växellådan och dem bodde tydligen i Vadstena. Hände inte så mycket i Vadstena så jag tröttnade och åkte hem och sen somnade jag vid kl 02:30 ungefär. Tyvärr tog jag inte några bilder.

Bilträff i Jönköping idag men blev ju inte att jag åkte dit. Surt, hade varit kul!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hehe, men fan det va rätt kul även att det var kallt ;)

Jag skulle hälsa tbx från jacke :)

Hoppas att vi ses nån mer gång fan ;D

Take care !! :)

2009-06-01 @ 01:46:37
URL: http://sandraas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0