Davinci koden

Hej igen!
Tänkte berätta lite om vad jag tyckte om Davinci koden (filmen allså). Jag tyckte faktiskt att denna film var ganska bra, visst jag fatta nästan ingenting av den men det kanske beror på att det är rätt sent. Och med den anledningen kan jag tyvärr inte säga vad den handlade om, vill ni veta det får ni se filmen. Jag kan däremot säga att filmen innehöll en massa mord och sånt, inte nog med en läskig blond snubbe. Jag tycker däremot inte att det är en film man slår på om man vill se en film som är lätt att hänga med i. Plus filmen är 2½ timme lång, kan bli lite tröttsamt. Detta är en film som man kan titta på om man vill se något som är lite spännande och gillar filmer med mord och mysterier i. Jag kan faktiskt rekommender er att se denna film. Dock tror jag att filmen är mer lättförstålig om man är lite äldre, tror även man tycker den är bättre då eftersom man kanske förstår sig bättre på handlingen då. I vilket fall som helst om du gillar denna typen av film se den, inte den bästa filmen i världen men ändå.
 Nu ska jag ialla fall sova!! 
God natt och sov sött...

Om du har sett DaVinci koden, skriv gärna vad du tyckte om den!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0