Bussen till Linköping

Sitter för tillfället på bussen till Linköping. Tänker och funderar på det mesta som vanligt, tur det annars hade det väl varit något fel på mig. Blir lätt att man tänker ganska mycket när man har så mycket tid för sig själv. Iaf som ni kanske fattar är jag på väg in till skolan, i Norrköping. Hade sovmorgon idag av någon anledning, varför vet jag inte men jag klagar inte. Jag kan behöva sova så mycket jag bara kan. Kanske är därför jag är så jävla "fuckad". Detta sa Emelie sa för ett par dagar sen
- Anledningen till att vi passar så bra ihop är för att vi är lika fuckade båda två!
Lite gulligt faktiskt. Tror inte man kan hitta en bättre vän än henne, vi passar verkligen jättebra ihop. Snart är jag iaf framme i Linköping, måste komma ihåg att jag ska prata med biträdande rektorn idag men vad jag ska säga till henne får ni inte veta nu. Nu var jag taskig va?? Haha den som har tålamod får vet mer..
Puss puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0