Bussen från Linköping

Sitter på bussen på väg till Motala. Skönt att snart vara hemma igen. Måste plugga en massa idag till provet jag ska göra i morgon. Missade ju det i onsdags eftersom jag inte hörde min telefon ringa, klumpigt. Idag fick vi inte sluta tidigare som vi brukar, lite synd men det spelade egentligen ingen roll för min del. Hade betygsnack idag med min lärare Maria hon sa att jag för tillfället låg på ett VG, fick värsta pushen då och tänkte att jag skulle försöka få ett MVG, det vore lite nice faktiskt. Vill ju ha så höga betyg som möjligt men allt hänger ju på mig, hur mycket jag pluggar och så. Har inte svårt för att lära mig saker. Det är bara det att man ska plugga lite extra och ibland känner man att man inte orkar eller vill det, vill göra något annat istället. Finns ju ganska mycket annat som lockar. Men nu ska jag verkligen ge järnet, kämpa, kämpa, kämpa... Längtar tills jag kommer hem och kan öppna min fina påse och titta på mina nya underbara skor. Tro inte att jag har glömt att jag ska lägga ut en bild på dem, den kommer så fort jag kommer hem. You are going to love them too, I promise..
Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0