Blev inte Karlstad, Blev Godegård istället

Blev inte att åka upp till Karlstad idag utan det blev att åka till Godegård istället. För er som inte vet så ligger Godegård en bit utanför Motala. Dem som har haft Flora nu i helgen hade varit där och tittat på Godegårds säteri. Iaf så hade det gått bara med parningen och så och det var ju bra. Hoppas bara att det blir några valpar nu.. Ann-Charlotte frågade iaf mig om jag hade sommarjobb i sommar, och det har jag ju inte. Då sa hon att jag kunde vara hundvakt hos henne och hennes man i Karlstad om jag ville, jag skulle isf jobba 10 dagar i Juli.. Det är ingenting man tackar nej till, kul att kunna se sig om lite i världen eller Sverige i det här fallet. Det ska bli jätteroligt tycker jag iaf. Kanske ska fråga Emelie om hon vill hänga med?? Jaja får prata med henne om det imorgon. Nu ska jag fortsätta och plugga lite och sen titta lite på TV..
Puss på er..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0