6 Maj 2009

Hej alla mina kära bloggläsare!
Idag har det varit en slapp dag, vi har inte gjort sådär jättemycket. På Småföretagande A lektionen hade vi i alla fall en lite modevisning och modellen var våran lärare Lasse. Han hade nämligen tappat bort sina glasögon så han hade varit på någon av alla dessa butiker som säljer glasögon och lånat hem ungefär tio par glasögon så han skulle kunna fundera över vilka han ville ha. I alla fall så hade han med sig dem till lektionen och bad oss välja ut dem vi tyckte var snyggast. Det var riktigt roligt faktiskt, att han kunde bjuda på sig själv så och ville veta vad vi tyckte. Senare på samma lektion medans vi höll på med lite frågor satt jag, Emelie, Anna och Sofie och pratade om allt och ingenting. Anna berättade att hennes fiskar betedde sig lite konstigt och att hon skulle ta bort dem. Hon sa att dem flög omkring i akvariumet och så klart asgarva vi eftersom vi fick upp lite bilder om hur det skulle se ut. Och inte nog med det så började det spöregna och då sa Anna plötsligt
- Skit mina kaniner är ute och jag som nyss borstade dem..
Sen blev det att vi började snacka om kaniner och hon berättade då att hennes kaniner brukade flyga runt i deras bur. Så klart skrattade vi igen eftersom vi ännu en gång fick upp bilder av det. Efter vi hade slutat så satt jag och Emelie kvar i skolan och pluggade lite. Hon var tvungen att skriva ett CV och sen var vi tvungna att leta lite fakta till guideningen vi ska ha på fredag... När vi var klara med pluggandet gick vi lite på stan. Jag köpte ett par leggings som ser ut som jeans, ett ljusgrönt linne ochh ett par fina örhängen på VeroModa. Sen köpte jag även en vattenflaska och ett par skor på Stadium och oparfymerad tvål på Apotektet.. Sen var det hemfärd tillbaka till lilla Motala.
Det är hur denna dag har sett ut!
Glöm inte att berätta lite om din dag om du vill det..

Pussar Michelle



 

På morgondagens agenda:

1. Småföretagande A kl: 8:20-9:50
Genomgång på dagens frågor...

2. Sällskapsdjur kl: 10:10-15:50
Ska bl a dissekera fråglar. Antagligen börja lite på Hund och Katt..

 
Har märkt att ni inte har kommit med några förslag om vad jag skriva om här på bloggen, om du känner att du har ett viktigt ämne att ta upp eller vill att jag ska skriva om något speciellt skriv då till mig så andra kan ta del av det också. Skulle bli jätteglad om ni kunde göra det.. Självklart publicerar jag vem det är som har kommit med förslaget!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0