2 Maj 2009

Nu börjar dagen gå mot sitt slut och det blev ingen bilträff för mig idag. Tänker inte ens berätta om det, är så jävla förbannad över det. Dålig stil verkligen dålig stil. Tänkte lägga mig i soffan och sätta på en film. Sen blir det väl att ge hundarna kvällsmat och sen sova. Är fortfarande och jobbar, ska åka hem imorgon kväll någon gång. Skönt att komma bort från alla man känner och så ibland. Orkar inte med dem, vill bara kunna vara själv ibland. Idag har jag inte gjort något speciellt gett hundarna mat, gått promenader osv. Tror jag ska lägga mig i ett varmt och härligt bad sen, känner att kroppen är ganska stel och så.
Skriver mer i morgon!
Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0