1 Maj 2009

Idag har jag inte gjort så mycket. Dagen började med att jag gav alla hundarna mat, sen var det min tur att få något i magen. Efter det tog jag det lite lungt och satte mig i soffan och tittade på TV en stund. Sen lekte jag lite med valparna, var ute i solen, pratade med pappa, osv. Jag bad min pappa ringa och beställa tid för piercing och det skulle han göra i början av nästa vecka. Jag har nämligen bestämt mig för att pierca naveln, äntligen efter 4 års grubblande, haha. Så kan det vara ibland. Får hoppas jag får en tid så snart som möjligt. Har varit ganska trött hela dagen, börjar få lite ont i huvudet också. Förutom det jag redan har mänt har jag även klippt klorna på valparna och tittat på några filmer, solat lite har jag också gjort.
Skriver mer sen!
Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0