27 mars 2009







Vilken dag det har varit idag.
Gick upp vid kl. 05:50 eftersom jag inte orkade sminka mig.
Gick till bussen straxt efter 06:00, sen när jag nästan var vid busshållsplatsen så
Började en man som stod där gå fram mot vägen och jag tänke fan nu kommer bussen
så jag började kuta till hållplatsen. När jag sen kom fram till vägen och skulle gå över ser jag ingen
buss, så jag hade sprungit helt i onödan. Skitkul..
Sen när jag hade kommit in till skolan vid 08:00 ungefär
så satt jag och pratade med min gamla kompis Cicci medans jag väntade på att Emelie skulle komma till skolan.
På Guide och informationstekniken sen skulle jag skriva ett manus till guidningen vi ska ha på fredag. Jag och två stycken från 2D ska guida om västgötebacken i Norrköping.
Så hela lektionen satt jag och letade information om den, vilket visade sig inte vara så himla lätt
så efter in stund skickade jag ett SMS till 118100 och bad om informationen. Och typ 20 minuter senare fick jag ett svar
där det stod lite om att det hade varit en massa fabriker där och så vidare.
Efter den lektionen hade vi djuretik och då var det bara redovisningar, så den lektionen var gamska
slapp. Jag redovisade inte mitt arbete eftersom jag inte riktigt var klar och hade inte hittat någon information om
utbildning, fallbeskrivningar mm.
Efter att lektionen var slut så kollade jag på internet om jag kunde hitta det där, vilket jag inte gjorde.
Sen var det dags att åka hem igen och såklart hade det börjat snöa igen, och det var inte lite heller för den delen.
Så jag fick stå där i kylan och bli blöt medans jag väntade på spårvagnen.
Sen när jag väl hade kommit fram till Mjölby så skulle jag ta mig upp till min mammas arbetsplats bärandes på
en tung väska och en påse full med plugg. Och när jag väl kommit dit så hade inte ens min mamma kommit
ut som hon sa att hon skulle göra. Istället stod hon och pratade med hennes kollega, så då fick jag vänta på henne med.
Jättekul!!
Sen till sist kom jag hem och kunde slappa en stund.

Puss & Kram
Michelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0