31 mars 2009

Hej alla mina läsare!!
Mår fortfarande inte så bra, är snorig och hängig som bara den. Men men det var bara att gå till skolan i alla fall, även om jag kom en halvtimme försent. Tänkte att det inte skulle vara så bra om jag missade lektionerna idag eftersom vi ska ha reptilhantering av de stora ormarna idag. Lite nervös faktiskt om jag ska vara ärlig, plus att jag inte ville svika Emelie genom att inte komma så. Jaja blev lite sur i morse när jag kom till svenskan. Vi fick tillbaka våra bokanalyser som vi skrev förra onsdagen och jag tyckte det gick jättebra, skrev hur mycket som helst och allt. Men tro fan att man bara får ett G+ i betyg, ursäkta Gabriella men hur tänkte du??
Jaja det är väl sånt man får leva med, antar jag.
Tänkte jag skulle skriva lite om föreläsningen vi hade igår. Den var verkligen jättebra. Han som föreläste hette Alex och när han var artonår började han röka cannabis, sen hade han tydligen gått över till harch och sånt. Han berättade att han hade misshandlat folk och gjort andra brott bara för att komma över knark. Han berättade också lite om de olika faserna, om hur ens beteende blev och så vidare. Han berättade att en knarkare kunde göra vad som helst för att komma över knarket. Alex sa också att dem golla på varandra för att sno av varandra. Ja som sagt han sa typ allt mellan himmel och jord om det. När vi satt i aulan och föreläsningen hade hållt på i en timme ungefär så ringde min mobil och jag hade tydligen inte satt på ljudlöst. Gissa vilken låt jag hade som ringsingnal jo Nomy - Cocain, kunde det inte bli bättre eller??
Nu måste jag sätta mig och plugga på provet vi ska ha kl.11:50..
Puss & Kram
Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0