Wall E

Köpte filmen Wall E idag. Tycker han är så himla söt så jag köpte filmen. Hur kan man inte älska denna underbara lilla varelse? Så här står det på baksidan av filmfodralet:
"Vi befinner oss långt in i framtidenoch människan har sedan länge flytt jorden i väntan på besked att kunna återvända. Kvar finns bara en flitig liten robot vid namn Wall E. Ensam har han fortsatt göra det han en gång i tiden byggdes för, nämligen att städa upp och packa ihop skrot. Och efter att ha gjort det varje dag i flera hundra år har han blivit en mästare på sitt jobb! Men det är ensamt, så när robotsonden EVA plötsligt dyker upp blir Wall E helt trollbunden. Vem är hon? Var kommer hon ifrån? Vad gör hon på jorden? Svaren får Wall E då han bestämmer sig för att följa efter EVA på ett oväntat och spännande äventyr genom världsrymden!"
Jag var inte så insatt i filmen eftersom jag hittade en massa program på datorn så jag vill inte säga vad jag tycker om den förrns jag ser filmen och är insatt i den. Men det lilla jag kan säga är att han är en söt och rolig liten robot.


Wall E

Wall E och EVA

Visst är dem söta...

Kommentarer
Postat av: Emelie the frogmeister

älskar den här filmen! vi ser den i Karlstad! :) haha vi gör allt i karlstad

2009-06-07 @ 21:50:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0