Vilken underbar dag!!!

Åhh det märks verkligen att sommaren är här nu, solen skinner och allt är så härligt. Just nu sitter jag dock inne och tittar på Animal planet. Det är ett program om olika reptiler och det är väldigt intressant faktiskt. Iaf lovade ju att berätta vad jag gjorde igår.

Vi  vaknade ganska sent, vid kl 13:00 ungefär. Då gjorde vi det gamla vanliga, gjorde oss iordning och åt frukost. Sedan åkte vi ut, åkte till Cheapy och köpte lite grejer till handfat och toalett. Sedan åkte vi upp till Nykyrka och monterade lite.

Efter Nykyrka åkte vi till varamon och åt lite. Sedan åkte vi ner till treöresbron och fiskade lite, ingen fisk nappade. Typiskt! Det var iaf väldigt trevligt och framförallt rofyllt.. Skönt att bara sitta där i en solstol och metta med solen i ansiktet. Vi satt där och fiskade en stund och sen var det dags att åka en sväng. Åkte då en sväng i stan och sen bar det av hemmåt en sväng.

Senare på kvällen åkte vi ut och fiskade igen. Se om man lyckades bättre denna gång vilket vi inte gjorde. Jag bestämde mig iaf för att då lite längre bort för att se om jag kunde se någon fisk vid det grunda vattnet. Och gissa vad jag fann... jo ett mettspö!! Gissa om jag blev glad!! Nu kan jag också fisk samtidigt som Martin. Hihihi.. Sen efter det var det inte så mycket som hände. Kom hem vid kl tjugo över tolv ungefär..

Nu ska jag ut på balkongen igen, måste städa klart sovrummet också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0