Tror det blir så här

Jag tycker faktiskt den här gröna är väldigt snygg. Tror det  blir den helt enkelt, tror inte att det är så många som har grön bakgrund heller.. Jag har iaf inte sett nån. Snart ska jag ut i solen igen tror jag, har redan blivit brun av att bara ligga på balkongen i några minuter. Måste även ta hand om min sjuka pojkvän som antagligen har maginfluensa, mysigt eller inte! Man ska ju då ta vitpepparkorn så man inte själv ska bli sjuk men jag har inga vitpepparkorn hemma utan bara mald vitpeppar. Man får ju ta det då. Blandade lite vitpeppar i ett glas vatten förut och det var inte gott. Fick världens hostattack också.  Haha vilken dag alltså, hur ska detta sluta. Nej nu ska jag ut och sola lite.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0