Tema: Bikini vs. Underkläder




Jag har valt att dagens tema ska vara bikini vs. underkläder. Anledningen till detta är att så fort man ser en bild på en tjej eller en tjej ha på sig underkläder blir det ett himla liv men när man ser en tjej i bikini så är det ingen som säger något. Varför är det så?? Man kan ju inte direkt säga att bikinin täcker mer hud. Visst vissa underkläder kan ju vara mer "vågade och sexiga" men ärligt talat det finns faktiskt stringbikinis också. Vissa bikinis är ju också vågade. Ärligt talat tycker jag att detta är löjligt. Varför ska man göra en sådan stor grej om underkläder om det inte är likadant med bikinis.

En annan sak som jag tycker är sjuk är när en tjej "viker ut sig". Har ni egentligen tänk på att vanliga modeller också tar bilder när dem är nakna eller halvnakna. Den enda skillnaden är att glamourmodellens bilder hamnar i en herrtidning och att dem bilderna är riktade till män. Vanliga modellers bilder är ju trotsallt riktade till både män och kvinnor. Varför ska dem vanliga modellerna komma undan dessa anklagelser?? Dem gör ju samma saker. Om jag ska vara ärlig tycker jag att glamourmodeller "bättre" än vanliga modeller. Och tro inte fel jag tycker detta för dem har inte samma krav på sig själva, dem behöver inte vara en size 0 utan dem kan vara normala och dem får ha kurvor. Visst dem har i vissa fall silikon och botox och sådant men det är väl mer hälsosamt än att svälta ihjäl sig. Eller hur??
Såna här saker är värt att tänka på innan man dömer någon eller säger sin egen åsikt.
Keep that in mind!!





















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0