Snart är det dags att sova

Börjar bli lite trött, känner att ögonen börjar bli lite tunga och jag har gäspat ett par gånger. Man måste ju faktiskt sova lite också ibland även om man inte alltid vill.

Idag har jag inte gjort så mycket, varit inne i stan en stund och träffat trevliga människor. Var och köpte lite glass, Ben&Jerry´s Baked Alaska.. Mmmm vad god den var!! Det har ärligt  talat inte hänt så mycket idag, inget som är värt att skriva om iaf. Har pluggat lite och bara tagit det lugnt.

Igår fick mina kaniner vara ute och springa lösa en stund på golvet. Och gissa vad dem gör... Jo dem biter sönder min mobilladdare som sitter i väggen. Som tur var fick dem ingen stöt eller liknande och det var väl tur det. Blev väl inte så glad över att dem bet sönder den men vad ska man göra, gjort är gjort. Ingen mening med att bli arg på dem, dem förstår ju inte vad dem har gjort ändå. Får helt enkelt skylla mig själv eftersom jag inte plockade bort laddaren, men man tänker ju inte på att dem kan bita sönder den.

Morgon kommer iaf mamma hem efter att varit hund/valp vakt i Linköping hos en bekant. Vet dock inte om hon kommer hem på dagen eller kvällen men det märks ju. Sen får vi se om jag åker in till Skänninge och firar nationaldagen. Det sägs att kronprinsessan Viktoria skulle vara där, vilket jag inte kan förstå. Varför vara i lilla Skänninge när hon kan vara i Stockholm, fast det är klart hon kanske tycker att Stockholm inte är så kul eftersom hon är där varje dag. Hon tycker säkert det är kul att komma ut utanför storstan och komma till dem lite mindre städerna. Om jag ser henne är det ju inte direkt så att jag springer fram till henne och hälsar, kanske tar en bild om hon ska göra något speciellt annars bryr jag mig faktiskt inte så mycket. Dem är ju människor precis som du och jag. På kvällen kanske det blir att åka in till Linköping och bilträffen som skulle vara där. Kanske blir kul.. Bara vädret är fint och så annars blir det väl inget. Ni kan ju hälsa om ni ser mig där! Alltid lika roliga. Och jag lovar ni behöver inte vara blyga, jag är jättesnäll. Se om det finns något trevligt folk i Linköping.

Skriver mer om vad som händer där imorgon kväll..

Sov gott och ha en fortsatt bra kväll.
Pussar Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0