Redovisningen gjord

Nu har jag gjort min hundrasredovisning. Jag tycket det gick bra faktiskt, redovisade självklart om Bearded Collie som jag har hemma. Hoppas på ett VG eller ett MVG. Fick även veta resultatet på mitt hundprov, jag fick VG. Vilket jag är väldigt nöjd över. Kan ju en hel del om hundar så det var kanske inte så svårt för min del, men ändå. Det är ett bra betyg. Min pojkvän ringde för en stund sen och sa att han hade bytt mitt USB som jag köpte i torsdags. Jag råkade trycka på något jag inte skulle så det ville inte funka sen. Var då lite ful och sa att vi skulle säga att det inte funkade och bytta det. Jag vet det är inte snällt men eftersom man inte är gjord av pengar så måste man slå till med sådana saker ibland. Han har iaf köpt ett nytt USB till mig nu, hoppas att det funkar nu då, hihi. Ikväll blir det att plugga lite eller ganska mycket får se hur mycket jag orkar.
Skriver mer om dagen lite senare, sitter just nu på pendeln och är snart framme vid min station. Ska även lägga ut lite bilder från igår och lite sådant.

XOXO Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0