Nykyrka

Nu har jag kommit tillbaka från Nykyrka. Har varit där och monterat handfat eller jag har inte utan min pojkvän har. Jag hängde bara med. Blev inte riktigt klara så det blir nog att åka upp dit i morgon också.

Just nu sitter jag i soffan i mina mysiga träningskläder, hade tänk att jag skulle träna idag men det blev att åka till Nykyrka ist. Iaf nu ska jag göra klart mitt akvaristik arbete och sen skicka in det till min lärare. Mårste göra klart alla mina arbeten nu innan sommaren är slut så jag slipper göra det i höst. Är nästan klart med det, ska bara ta reda på vilka lysrör man ska ha. Hittar inte det någonstans. Vet ni vad man ska ha så får ni gärna skirva det till mig. Dags för mig att sätta igång, skriver när jag är klar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0