Midsommar imorgon

Imorgon är det midsommar och då ska man ju ha så roligt som möjligt eller hur?? Har inte riktigt bestämt mig för vad jag ska göra. Kanske ska åka upp till Medevi och gå på midsommar firandet där. Gör jag det kommer jag antaglingen dö av skratt om du sjunger ritch ratch fili boom boom boom- sången. Boom boom betyder nämligen kn'lla på thailändska för er som inte visste det. Min far var typ tillsammans med en thailändska ett tag och hon kom på semester hit en gång. Då åkte vi till ett midsommar firande och då sjöng dem just den låten, snacka om att hon blev chockad!! Sen berättade hon vad det betydde och vi skrattade ihjäl oss. Iaf så kan det vara. Imorgonkväll ska jag iaf till min pojkväns föräldrar och äta.


Bloggar självklart om min midsommar imorgon..
Berätta gärna om du ska göra något speciellt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0