Kan inte sova

Jag kan inte sova, gick och la mig kl halv tolv ungefär och enda sedan dess har jag bara legat och tittat in i väggen. Det enda jag kan tänka på är en person. Varför kan jag inte sluta tänka på det?? Jag förstår inte detta. Just nu vill jag bara sova och när man då inte kan somna känner man sig så jävla kraftlös. Man tycker ju ändå att man borde ha kunnat somna efter mer än tre timmar. Och för en gångs skull är djuren tysta så det beror ju inte på dem. Gick upp och drack för ett tag sen och då passade jag på att titta mig i spegeln, såg då hur blek jag var i ansiktet. Jag känner mig inte dålig på något sätt utan jag kan bara inte sova. Börjar få lite huvudvärk eftersom jag är så trött. Hur kommer det sig att man inte kan sova om man är så trött?? Och vad kan man göra för att kunna somna?? Tror jag får panik snart. Vill ju till skolan imorgon och träffa alla där men det kommer jag ju antagligen inte kunna göra om jag inte somnar snart. Kommer ju inte orka någonting. Vad fan ska jag göra?? Förstår inte varför ingenting kan vara bra för en gångs skull i mitt liv. Vet inte om det är tröttheten som talar nu men det känns som om ingenting vill gå min väg. Har till och med sökt på google och sådana sidor för att se om det står något där. Visst när jag gick och la mig var jag inte trött men vid halv ett blev jag det och kunde ändå inte somna. Förstår inte hur detta kan ske. Och jag förstår inte hur man inte kan somna efter att ha tittat in i en vägg i över tre timmar. Tror jag håller på att bli galen snart, min kropp skriker just nu efter sömn. Allt jag begär är ju trotsallt bara ett par timmars tid att bara kunna ha mina ögon slutna och kunna drömma mig bort. Det är allt!!

 

Har du några tips på hur man somnar snabbt, skriv gärna det till mig..
Så jag och andra med samma problem kan ta del av ditt tips..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0