Jag är så sjukt trött

Är hemma igen nu, eller jag har väl varit hemma i kanske 50 minuter nu. Är iaf sjukt trött och ska krypa ner i sängen snart. Har varit ute en stund och åkt bil med min pojkvän och då mötte vi upp Markus och RT. Stod först och snackade med dem vid shell men sen blev det att vi åkte en sväng i bilarna. Efter att vi hade åkte en sväng och tankat hamnade vi på Maxi parkeringen. Jim skulle tydligen komma dit. Och det gjorde han ju till sist, själklart så hade han ju sitt bihang Lollo med sig. Hon såg lika sur ut som vanligt. Iaf vi stod och snackade om lite allt möjligt, hade trevligt och det blev en hel del skratt. Känner att jag kommer in mer och mer i killgänget, vilket är bra med tanke på att det är Marres kompisar. Jag antar att jag kommer in mer där eftersom jag kanske har öppnat mig lite mer, vågar prata mer med dem. Tycker det är lättare att umgås med killar än med tjejer, det är väl antagligen för att killar tar emot nya människor lite bättre än oss tjejer. Vi tjejer snackar ju oftast skit om varandra först, innan man märker att fan hon är ju trevlig. Killar snackar ju inte skit på det sättet utan dem börjar ju snacka med en direkt. Tjejer ser oftast andra tjejer som konkurrens och vill då inte släppa in nya hur som helst. Jag ser dock inte andra tjejer som konkurrens utan jag går oftast på första intrycket. Tycker jag att en tjej är för flummig eller kaxig så skiter jag i dem, pratar inte med dem. Men om en tjej är glad, trevlig och snackar och skämtar med mig så är jag trevlig och kan umgås med henne. Jag hatar när folk vill att jag ska börja snacka och tror att jag ska göra allting. Nej så funkar det inte riktigt, då kan jag lika gärna prata med en vägg.

I vilket fall som helst så ska jag sova nu, känner att ögonlocken börjar bli tunga..
Hörs när jag vaknar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0