Hejsan

Hejsan alla glada läsare!
Har precis kommit hem, har varit i gocart-hallen och tittat på när Lisas barn + deras kompisar körde gocart. Efter det åkte vi och handlade lite mat, det blev en baguette från Med eller utan. Åkte ner till varamon och kikade läget lite. Efter det hamnade vi i Alex verkstad där han mekade. Stod där och snackade med allt möjligt folk och sen åkte vi hem igen. Om en stund ska vi åka in till Norrköping, ska åka med Markus och Marcus. Hoppas det är röj där inne då. Och hoppas på att snuten inte kommer dit direkt. Dem brukar ju komma och förstöra det mesta.

Kan ju skriva mer lite senare, får se om jag tar med mig datorn eller inte. Har inte bestämt mig än. Om jag inte tar med den bloggar jag om bilträffen när jag kommer hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0