Har skaffat en mailadress till bloggen

För ett par dagar sedan skaffade jag en mailadress till bloggen. Den ger er möjlighet att kunna maila saker till mig. T ex om du har frågor eller liknande. Skaffade detta till dem som inte vill skriva en kommentar ifa man vill skriva något privat till mig. Om ni skickar mail till mig med frågor och sånt får ni gärna skriva om det är okej att jag publicerar det här på bloggen, självklart får du skriva att du vill vara anonym om du vill det. Mailadressen står iaf uppe i ena hörnet på bloggen. Står kontakt innan adressen. Kan skriva adressen här i inlägget också om ni vill.

Den är iaf [email protected]

Skriv gärna något!!

Puss och Kram Michelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0