Godmorgon

Idag är jag uppe med tuppen. Vaknade vid kl 6:30 men gick inte upp förrns vid kl 7:30. Man kan ju inte gå upp halv sju på morgonen när man har sommarlov. Iaf idag hade jag tänkt att göra något speciellt. Jag hade tänkt att dokumentera mina mål, och då menar jag inte vad jag vill bli och så utan vad jag äter under en dag. Har bestämt mig för att äta nyttigare och försöka komma iform nu under sommaren.

Självklart börjar man morgonen med frukosten!

Detta är min frukost idag och den består av:
Allbran flingor med hälsofil.
Grovt bröd med kalkon.
Ett glas juice.
Ett glas Antioxidant tablett.

Allbran flingorna hjälper kroppen att hålla sig mät längre. Vilket även det grova brödet gör. Kalkonen är väldigt mager och framför allt gott. Antioxidant tabletten dricker jag för att få i mig ordentligt med antioxidanter. Det är bra för att det skyddar kroppen celler.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0