Gårdagens alla händelser

Det var ju som sagt halvvättern igår. Affärerna i stan hade öppet. Så det blev att titta lite i dem och titta på alla som kom i mål. Undra om dem hade ont i rumpan efter 15 mil, hihi undra hur ont man har om man cyklar vätternrundan då som är 33 mil. Väldigt skulle jah tro!! Iaf det fanns karuseller för dem små och sen på kvällen hade Joe Labero show på kvällen vid Jätten. Var dock inte där och tittade men ändå.Var nere i Varamon och käkade och gick lite på stranden, underbart ställe. Älskar verkligen Varamon!! Åkte en sväng i stan och åkte till Markus garage sen. Han skulle montera två tutor till på sin BMW. Lät som fan när han var klar. Simon klättrade upp på ett tak och jävlades med fiskmåsarna. Åkte sen och köpte glass, sen åkte vi till Maxi och handlade lite. Efter det åkte vi hem till min mamma och hämtade lite saker, åkte tillbaka in till stan och skulle köpa mat från Med eller utan, men dem hade stängt. åkte då till Sibylla istället men dem hade också stängt. Och då blev det McDonalds tillsist. Väl hemma satt vi och tittade på Söndagsparty och sen satt jag och skrev mitt rasarbete resten av kvällen. Kom i säng vid kl halv tre ungefär. 

Nu sitter jag på tåget till Norrköping, är snart framme. Det var iaf vad som hände i stora drag igår. Som ni kanske märker vart det ganska mycket bilåkande men det var ju fint väder och då ska man väl passa på. Eller hur??

Skriver om dagens alla händelser lite senare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0