Dagens händelser

Idag eller igår kanske man ska säga. Iaf jag vaknade vid kl 11 ungefär och då åt jag lite frukost och tog det lungt på förmiddagen. Sen diskade jag lite och städade i köket. När jag var halvklar där ringde Marre och sa att vi skulle upp till Nykyraka och bygga lite till på badrummet. Måste bli klart innan onsdag nästa vecka. När vi kom dit monterade killarna klart handfatsskåpet där handfatet ska ligga sen. Medans killarna gjorde det åkte jag och Lisa till en bekant till henne där hon skulle prata om morgondagen. Lisa skulle hjälpa till på midsommarfirandet där det skulle bli ponnyridning osv. Det var bara det att hon vi var hos var tvungen att åka och flytta en häst så vi väntade där så länge. Medans vi väntade pratade vi om allt möjligt bl a så ville en av hennes söner skaffa en ödla och eftersom jag har läst ganska mycket om reptiler och sånt nu i vår sa jag att jag kunde sätta mig ner nån dag och prata med honom om det. Prata lite om vilka sorter som är bra att börja med och liknande. Allt som man behöver veta... Iaf tillsist orkade vi inte vänta längre så då åkte vi hem igen. När vi var hemma hos Lisa och dem igen var det dags för mig och Marre och åka hem. Vi skulle nämligen träffa Stoffe och flyga drake kl 20:00. Efter vi hade flygit lite drake i ungefär en timme så skulle Stoffe åka och jobba. Vi åkte hem och lagade lite mat då och det blev ugnstekt torsk med potatis, mums!! Sen vid kl 23:00 åkte vi ut för att träffa lite folk, det vissade sig att det inte va något vidare. Dem satt i solstolar utanför Maxientrén och bara glode. Hmmm ofta man gör det.... Nej så lågt skulle inte jag sjunka iaf. Tillsist kom vi därifrån och då åkte vi omkring i stan en stund, sen skulle ju vissa personer till McDonalds som vanligt. Inte så konstigt att dem ser ut som dem gör om dem åker dit varje dag. När vi kom därifrån blev det ännu en sväng i stan. Jätteroligt var det verkligen...eller inte. Börjar undra vad det är för jävla människor egentligen. Snart ska jag iaf sova..  Det var vad gör har gjort idag i stora drag .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0