Då var det den 1 juni då

Ja då var det den 1 juni då, fan vad tiden går fort när man har roligt. Nej bara skoja den senaste tiden har inte varit så jätterolig faktiskt. Tror inte fel nu, klart det har varit stunder då solen har skinnit upp mina dystra stunder men just nu verkar det som ingenting kommer att bli som det har varit. Det som har varit positivit är att jag har växt som människa, blivit mer självständig. Har märkt att jag fan inte behöver någon som ska styra mig och ha kontroll över allt jag gör. Jag har även blivit mer öppen, vågar säga mer vad jag tycker och tänker även om jag har gjort det hela tiden men nu skiter jag i konsekvenserna. Ingen kan eller ska sätta sig på mig. Bryr mig inte om vad andra tycker om mig, det är ju deras åsikt och alla kan ju inte älska eller tycka om en. Sånt är ju livet och ärligt talat så vill jag inte att alla ska gilla mig, tänk vad jobbigt det skulle vara. Numera tar jag livet med en klackspark, det som händer det händer. Det är ingen mening med att planera varje sekund och minut av sitt liv. Hur tråkigt skulle inte det vara, att veta vad man ska göra och vad som kommer att hända. Nu har jag även vänner jag känner att jag kan lita på och som jag verkligen inte vill bli av med. Älskar verkligen dem...
 
Iaf så var det juni nu då, skönt sommarlovet är snart här. Bara den här veckan och sen tre dagar nästa vecka. Vet inte riktigt vad jag ska göra i sommar, det märks väl. Hoppas på bra väder iaf. En sak som iaf är bestämd är att jag och Emelie ska åka och jobba i Karlstad, vi ska vara hundvakt till heldrös hundar. Skitkul ska det bli att få hänga med henne i 10 dagar.

Nu ska jag iaf sova lite.
Ha det bra så länge!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0