Bilträff i Linköping och en massa varv i stan

Var inne i Linköping på bilträffen idag. När vi kom dit var det kanske ett tjugotal bilar där. Till en början hände det inte så mycket men lite senare på kvällen var det ett par bilar som lekt lite. Så då blev det att stå och titta på dem ett tag. Efter det skulle vi åka och möta några kompisar som hade varit och käkat på MAX, bara det att när vi åkte dit och nästan var framme möte vi dem så det var bara att vända och åka tillbaka till träffen. När vi kom tillbaka dit träffade jag på Jeanette och stod och snackade med henne ett tag. Sen skulle alla våra kompisar plötsligt åka tillbaka till Motala och festa istället. Det ville dem bara för att det inte hände så mycket direkt, jag hade velat stanna kvar men det blev inte så.

När vi väl var hemma i Motala igen möte vi en massa folk som skulle åka in till Linköping. Kul va?? Iaf vi åkte en himla massa varv i stan och kollade lägget lite, låter inte så kul eller hur?? Snackade lite med Vadstena-folket en stund och sen blev det att åka lite till. Åkte hem till mig och hämtade lite saker och sen åkte in till stan igen.


Det var vad jag gjorde idag. Hoppas du har haft det lite roligare.


Kommentarer
Postat av: Emelie the frogmeister

tänkte åka dit men de blev inget :P synd!!!!!:/

2009-06-07 @ 21:47:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0