12 Juni 2009

Vätternrundan idag!!

Idag har det inte hänt så mycket. Vaknade vid klockan 13:30 ungefär, gick då upp och tittade lite på TV. Sen hoppade jag in i duschen och gjorde mig iordning. Vid klockan 16:00 åkte vi ut en sväng, helt kaos i stan. Kunde knappt ta sig fram. Halva stan är även avstängd. Åkte och käkade lite på McDonalds och sen åkte vi ner till min pojkväns föräldrar i varamon. Pratade en stund med dem. Sen bar det av till Nykyrka och göra klart duschen så man kan duscha i den, koppla på vatten osv.

Har även varit nere vid starten och gått en sväng på stan. Stan är ju öppen till klockan 24:00. Det var fullt med folk, efter att ha strosat omkring där en stund blev det att dra sig vidare. Åkte en sväng i stan och sen hamnade vi i Markus verksta. Hände inte så mycket där så jag tröttnade ganska snart.

Nu sitter jag hemma igen och dricker grönt te och tittar på någon film. Mysfaktorn är på topp med tända ljus och en gosig filt. Blir väl snart att dra ut igen, måste äta något mer idag så jag antar att det blir McDonalds igen. Fast då får det bli något nyttigt.

Hörs kanske lite senare inatt, beror på om jag orkkar eller inte. Nått mer inlägg kommer det nog innan jag ska gå och lägga mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0