Tre veckor

Sitter och tittar på Snålvatten och jäkelskap eller vad det nu heter. Håller även på att öka min playlist på spotify, om ni vet några bra låtar är det bara att säga till. Iaf idag har jag bara tagit det lugnt, Martin och två av hans kompisar var här och tittade på valparna. Sen var jag i stan och handlade lite osv. Inget som är roligt för er att veta, hihi. Imorgon är det 50-års fest som gäller men jag får se om jag går. Har inte direkt någon lust men ja vi får se hur det blir imorgon. Det är miin gudmor som fyller 50 om ni undrar.

Valparna är iaf tre veckor gamla nu och dem springer omkring i valplådan som bara den. Dem är så himla söta just nu.


Detta är hanarna.


Detta är tikarna.

Ja som ni kanske har räknat ut så är det fem hanar och fyra tikar, alltså totalt nio valpar. Det är tre bruna valpar och resterande valpar är svarta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0