Hemma hos mamma...

I helgen är jag hemma hos mamma och vaktar hundar. Hon är i Ånnaboda med en vännina. Förhoppningsvis får jag lite pengar för det. Iaf ligger just nu i sängen och tittar på film (Monster till svärmor) miffona är även ute och springer på golvet eftersom det inte kunde vara tysta i buren. Om ni undrar vilka miffona är så är det kaninerna. Börjar få lite huvudvärk och det kan nog bero på att jag bara har druckit cola idag. Tror jag ska gå ner och hämta något vettigt att dricka. Sova kan jag inte göra heller, igår natt var jag vaken och gick och la mig vid klockan nio på morgonen. Kul va? Sov då i ungefär tre timmar sen kunde jag inte sova längre. Och eftersom jag är hos mamma nu känns det så ensamt eftersom jag är så van vid att vakna brevid Martin varje dag.

Nu ska jag kolla klart på filmen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0