Hej sötnosar

Idag har jag som sagt varit på kalas och där hände det inte så mycket. Fikade lite och sen åkte alla hem. Sen vid klockan sex var jag ju barnvakt också. Det var riktigt roligt fakiskt vi lekte med bilar och efter det lekte vi krigare. Som ni kan har märkt var det två killar jag satt barnvakt åt, dem år fem och tre år så dem är inte så gamla. Kanske kommer att sitta varnvakt imorgon med, vet inte det än men det är sånt som märks imorgon.

Annars har jag inte gjort så mycket ikväll, lagade hemmagjorda hamburgare och sen har jag installerat paint.net. Ett program där man kan redigera bilder och liknande. Har dock inte lärt mig det än men jag får hålla på lite med det imorgon. Inlägget ni kan se under detta har jag gjort i det programmet. Nu ska jag snart sova. Ska läsa lite i min bok först hihi sen väntar kudden och täcket samt sängen då såklart. Jag sover ju inte på golvet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0