Goddagens

Idag har det inte hänt så fruktansvärt mycket. Min bror plus fyra av hans kompisar har varit här hemma hos mamma och supit. Dem tänkte supa mig under bordet men det gick inte, hahaha. Iaf dem var här till klockan tolv då vi körde in dem till stan där de skulle till Harry´s. Nu vid klockan halv två ungefär åkte vi in igen för att hämta dem, haha och vi märkte vem som var supen under bordet iaf, jag var det iaf inte det kan jag lova er.



Såkan det ju gå ibland har även varit och shoppat lite idag men det var inte kläder jag köpte, nej det var hushållsgrejer. Och för alla er som bor hemma så är det saker du använder i hemmet.
Detta är vad jag köpte:
Mikrofiberdukar
Diskmedel
Svart gummi korg
Jif rengöringsmedel
Shampoo
Balsam
Fönsterskrapa

Fast jag köpte lite andra saker också, t ex:
Cola
Päroncider (alkohålfri)
Mineralvatten
och en glass


Nu ska jag iaf pyssa i säng. Undra om jag ska in till stan i morgon igen, kanske ska överraska sötnosen med att putsa fönstrena eller nått. Inte för att dem är skitiga men dem kan ju alltid bli renare. Hihi..


Bloggar mer om ett par timmar..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0